Panasonic Lumix DMC-FX10 Silver zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DMC-FX10 Silver zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lizetta 28-12-2008

Geweldige camera! hebben hem nu een jaar, is al tig keer gevallen, nooit problemen mee gehad. Accu gaat superlang mee (handig als je gaat kamperen)en foto's zijn super!
We hebben er intussen meer dan 5000 foto's mee gemaakt en zijn dus reuze tevreden. Lekker veel opties (waar je ook echt gebruik van maakt!), maar wel simpel in gebruik. Echt een aanrader!!!

H Meijer 03-03-2008

Prima camera. Binnen foto's geven iets ruis.
Buiten foto's perfect. Zelfs de video is van goede kwaliteit (voor een foto Camera).
Accu kwaliteit zeer goed. zelfs in de kou.
Instellingen zeer eenvoudig en belichtings aanpassing ook snel in te stellen.
Ook voor ingestelde scenes zijn ideaal.
Snelheid is misschien een klein min puntje.
Gemakkelijk in gebruik en heeft veel mogelijkheden maar zijn niet moeilijk te vinden.
Ik ben zeer tevreden over deze camera en heb er nog geen seconde spijt van. EEN AANRADER

Nordsea ned 25-01-2008

zo de kogel is door de Kerk.
ben een verwende Hobby Fhograaf met mijn.
KODAK Z812i dus wou er een klien broetje of zusje Bij die bijna net zo goed Fhoto's maak.
dat doet dus duidelijk de Panasonic DMC-FX.10.
dus ben zeer tevreden.
fijne kleine camera met genoeg aan de 6 mp
gaat bij een camera niet over vele MP maar om de LENS.

Janfotoman 22-01-2008

Deze camera heb ik voor mijn moeder gekocht.
Panasonic heeft een goede naam als het om digitale camera`s gaat. Helaas ervaren wij hetzelfde als Twix (7-2007) dat de camera niet goed kan omgaan met donkere kleuren. Donkere plekken en kleding worden streperig en met rode stippen. Een donker pak ziet er op de foto uit alsof die stonewashed is. Ook schaduwpartijen zijn gespikkeld en niet zwart.

hairos 17-12-2007

Geweldig handig toestel met zeer veel mogelijkheden voor de gemakzuchtige maar ook voor de veeleisende fotograaf.
Maakt prima plaatjes en videos. Goede lens !! Voor een zeer redelijke prijs te koop. Let op de aanbiedingen !

ejea 11-07-2007

Zocht een simpele camera met accu voor de gewone huis tuien en keuken foto's.
heb hem nu een paar dagen en is simpel te bedienen, weegt weinig en heeft heel veel mogelijkheden. Benerg tevreden.

Mario de Volder 26-06-2007

Ten opzichte van mijn vorig toestel Canon Ixus 50 een grandioos machientje . Handig in gebruik,degelijk en loepzuivere foto's in alle omstandigheden!!Groot leesbaar display,Leica lens en stevige body . Absoluut een aanrader voor die prijs

Rob50 15-06-2007

Geweldig toestel, heel veel mogelijkheden, beeldstabilisator uniek in deze prijsklasse! Ofwel veel toestel voor weinig Euries! Een aanrader dus! Zeker geen spijt!!